Servis Hizmetinden Faydalanan Personelin Dikkatine

       Servise ait katkı bedeli olan 80,00 TL tutarın 2017 yılı için otomatik ödenmesi amacıyla ekte sunulan dilekçenin doldurularak 31/12/2016 tarihine kadar Başkanlığımıza iletilmesi önemle rica olunur.

Personel servis hizmeti İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı bütçesine tahsis edilen ödenek ile İHALE yolu ile temin edilmektedir. Personel servis hizmeti Çiğli- Buca, Çiğli-Bornova ve Çiğli-Narlıdere hatlarında 03.08.2015 tarihi itibariyle başlamıştır. Servis hizmeti ihaleyi kazanan Coşan Turizm firması tarafından yerine getirlmekte olup, ihale süresi 31/07/2017 tarihinde bitecektir. 

       1)    Servisten yararlanmak isteyen kurum personeli, servisten yararlanmak istediğini belirten otomatik ödeme dilekçesi doldurarak, maaş hesabından aylık olarak otomatik ödeme talimatı ile 2016 yılı için aylık 80 TL (Seksen Türk Lirası) ücret ödemektedir. Bu ücret gün bazında olmayıp aylık olarak otomatik olarak kesilmektedir. (Ödemelerin zamanında yapılmasına özen gösteriniz!)


        2)    Maaş Hesabı anlaşmalı banka olan Çiğli İş Bankası Şubesinde değil ise kullanan kişi kendisi aylık tutarı her ayın 1'i ile 15'i arasında servis ücretini ZİRAAT BANKASI – KARŞIYAKA GİRNE ŞUBESİ (1903) İBAN TR740001001903610669545054 nolu hesaba (80,00 TL) yatırmaları ve ödeme dekontunu Daire Başkanlığımıza (Didem Hanıma) ulaştırmaları gerekmektedir.


       3)    Servis aracını kullanıp, bırakmak isteyen (kullanmaktan vazgeçen personel),  Çiğli İş Bankası şubesine dilekçe vererek otomatik ödeme talimatını iptal ettirmeleri, ayrıca İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına bilgi vermelidir (iptal dilekçesinin bir sureti mail ile İMİD Başkanlığına gönderilebilir).
       4)    Servis hizmetinden yararlanabilecek kişiler öncelikle kurum personeli (idari, akademik), yer bulunduğu takdirde hizmet alım personelidir. Diğer personel (geçici süreli, vakıf, dernek personeli) ve öğrenciler personel servis hizmetinden faydalanamaz! 

 

* Servis araçlarını kullanım için kayıtlar İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından yapılmaktadır. Kullanılmak istenen güzergah için yer durumunu kontrol ettirip, lütfen kayıt yaptırınız.
•   Dolu olan araçların durumu aralıklarla takip edilerek, yer boşalması durumunda yeni başvuru kabul edilecektir.
•   Araçların ilk duraktan kalkış saatleri sabah 08.30’da Çiğli Kampüste olacak şekilde ayarlanmıştır. Günlük hava durumu ve yol güzergahının trafik durumuna göre 3-5 dakika erken veya geç kalabilir, kullanıcıların bu konuda anlayışlı olmaları beklenir.
•    Servis kullanıcılarının zamanında (hatta daha önce) durakta bulunmaları, servis aracının bekletilmemesine tüm kullanıcılar dikkat etmelidir.
•    Belirlenen duraklar haricinde iniş biniş yapılmamalı, güzergah dışına çıkılmamalıdır. (Konu ile ilgili gereksiz tartışmalara girilmemelidir.) Görüşlerinizi imidb@ikc.edu.tr adresinden Başkanlığımıza bildirebilirsiniz.
 

Personel servis hizmeti ile ilgili bilgi ve duyurular kullanıcılara zaman zaman mail yolu ile bilgi amaçlı gönderilmektedir.


(Bilgi ve Kayıt için: Didem Yüzügülenç Tel: 1202-1166            e-mail: didem.yuzugulenc@ikc.edu.tr)

 

 

Personel Servis Dİlekçesi 2017

Otomatik Ödeme İptal Dilekçesi

Başa Dön